2021. június 14. hétfő, Vazul
MÉDIATÁR
Eddig 127566 fotó feltöltve
Újévi hangverseny Csengelén

Újévi hangverseny Csengelén

Advent a Szivárvány Óvodában, 2019

Advent a Szivárvány Óvodában, 2019

Karácsonyi műsorok a Hétszínvirág Óvodában, 2019

Karácsonyi műsorok a Hétszínvirág Óvodában, 2019

Sportdíjátadó 2019

Sportdíjátadó 2019

Szociális munka napja a Napsugár Otthonban, 2019

Szociális munka napja a Napsugár Otthonban, 2019

12_3_pomodoro_nagy.jpg2_3_pomodoro_440x145.jpg16het_fozoverseny_79x43 mm.jpg1.jpg-- bannerek12103.jpg300x250_akcio.gif40_eves_opusztaszer_plakat_cl.jpg440x145-1031.jpg56_plakat_roz_cl.jpg
Felíratkozás Hírlevelünkre
Hogy ne maradjon le a régió híreiről, eseményeiről
Vállalkozási
hírdetés feladása
Gyorsul az ügyintézés a kisteleki önkormányzatnál
Készítette: Tari József, 2017.07.05.

SAJTÓKÖZLEMÉNY



A Kistelek Városi Önkormányzat KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-01016 azonosítószámú „Kistelek Városi Önkormányzat ASP központhoz való csatlakozása” című projektje 7.000.000 Ft támogatásban részesült a Közigazgatás- és Közszolgáltatás-fejlesztés Operatív Program jóvoltából.

A támogatásból Kistelek Városi Önkormányzat önkormányzati elektronikus ügyviteli megoldások bevezetése érdekében az önkormányzati ASP központhoz csatlakozik.

A rendszer bevezetésével a jelenlegi elavult rendszerek lecserélhetőek, az új rendszer pedig képes lesz a kor elvárásainak megfelelő hatékony, gyors és minőségi szolgáltatás biztosítására az ügyintézők, valamint az ügyfelek számára egyaránt.

A pályázat biztosítja az önkormányzat számára a közigazgatási eljárásokban hivatal-ügyfél, hivatal-hivatal közötti relációban felmerülő adminisztratív terhek csökkentésének megvalósítását.

Magyarország kormánya a Partnerségi Megállapodásban célul tűzte ki a közigazgatás minőségi színvonalemelése érdekében az adminisztratív terhek komplex csökkentését, az átláthatóság növelését, a hatóságok és az érdekelt felek intézményi kapacitásának javításával a hatékony közigazgatáshoz történő hozzájárulást.

Az ASP központhoz való csatlakozás 2017. június 1-jén elkezdődött.

A csatlakozáshoz szükséges IKT eszközök beszerzésre kerültek (12 db munkaállomás, 14 db kártyaolvasó, valamint 1 db switch eszköz), amik beüzemelésével a csatlakozás megfelelően tud megvalósulni. A szabályozási keretek kialakításához, elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó feltételek kialakításához az adatok javítását és migrációját külsős szakemberek segítségével látjuk el. A rendszer gördülékeny használatához az illetékes munkatársak oktatáson, képzésen fognak részt venni.

A projekt megvalósítási ideje: 2017. június 1. – 2018. június 30.


Kistelek Városi Önkormányzat
szechenyi2020logo_20170705